yuuuiutttt merhabalar bende 1 yıl önce 6 adet yaptırdım çok kolay olduğunu söyleyemem kandırmış olurum ama o diş ağrısını çekmekten bin kat iyidir ilk gün hep sıvı beslendim sonra dikişler var bazısı kendinden bazısı dikişler alınıyor şişme ve ağrı ilk gün devam ediyor