Yaşayan var mı kızlar, büyüme ağrısı bu yaşlarda başlar mı? Bi de sol bacağını gösteriyor hep, tek taraflı büyüme ağrısı olur mu? 24 ünde doktor kontrolümüz var o zaman götüreceğim yaşayan varsa diye merak ettim ( bacağında morluk şişlik vs yok, erkek çocuğu aşırı hoplayıp zıplıyor hareketli bir çocuk)