biee23 gerçekten hareketliliğinden hiçbir şey öğretemiyorum o kadar doğru ki. Ola ki şansa bir şey öğrendi feci mutlu oluyorum. Yani herkesin evladı biricik hepsi sağlıklı iyi olsunlar inşallah tabi ama yaşıtlarını bi şeyler öğrenmiş görürken bi ben mi beceriksizim diye düşünüyorum çoğu zaman. Eşim kızıyor sürekli azarlıyorsun çocuğu diye ama ne kadar sevdiğimi ilgilendiğimi uğraştığımı görmüyor zoruma gidiyor sadece kızdığımı görüyorlar bi kötü anne ben miyim diye mahvoldum günlerdir