fatmonurr gün bugün ilk gün patates denedi iki gündür de havuç veriyorum zeytinyağı koyup başka neler yapabilirim nelerle devam edebilirim yoğurt yemişti daha önce
papatya_18 fatmonurr bizde 5 aylık başladık. Sırasıyla kabak, bal kabağı, patates, muz yedi. Şimdi yoğurt yapacağım, Elma brokoli avokado tatlı patates deneteceğim aklımda olanlar🌸🌸
umyhl ccccc merhaba bende tadıma başladım fakat biraz araştırdım kabağın mevsimi olmadığı için fazla hormonlu olabişir diye vermiyorlar bu konu hakkında düşünceniz nedir bende çok arada kaldım versem mi vermesem mi diye
nergizeysan Bende 5 aylıkken başladım Patates, havuç , kabak elma armut soğan sarımsak koyuyodum çorbalarına illa yani küçük olduğu için çokta bişey veremiyoruz bide ev yapımı yoğurt yapıp yediriyordum
mamabear_ fatmonurr tatlı patates, avokado, bal kabağı, ıspanak, yoğurt, elma, armut, muz. Ben sonrasında kış sebzelerini yine ekledim. Brokoli, karnabahar, kereviz vs
mutlukoala fatmonurr ya ben de başladım 5 ay 16 günlük 2 haftadır az az veriyorum malum şeylerden işte de hepsine bir öğürtü bi çıkarma isteği var. Şapur şupur sevdiği ağzına alınca güldüğü mutlu olduğu bir besin olmadı. Sizde de öyle mi?
liefde fatmonurr 5+18 günlükken felan başladım erken gibi geldi bana ama baktım istiyor mama sandalyesin de oturuyor bir de kendi kendine oturabiliyor elini felan atıyor ben de demekki yemek istiyor diye başladım şuan da tek öğün veriyorum ama 2 çıkartırım bir de şu ara öğün verip nerdeyse bebeği her saat besleyen insanları anlamıyorum bebek bu yani 2 öğün yese yeter bir de ara öğün zaten emiyor