Az önce post atmıştım test yaptım tekrar negatif çıktı başta kuruma çizgisini görünce pozitif olmasını istedim negatifi görünce de üzüldüm daha öncede bi kere adetim gecikmişti o zaman negatifi görünce sevinmiştim😊Oğlum 20 aylık aslında yeni bir bebek istiyor muyum istemiyor muyum bilmiyorum siz nasıl karar verdiniz