Kızlar bol eksiler hepimize ben de 2 doğum 2 emzirme derken hala emziriyorum bu arada , 95 i gördüm diyete başladım 72 ye düştüm. Bu aralar omad tek öğün beslenmeye başladım. İg sayfası açtım ordan motivasyon oluyor isterseniz beraber yapabiliriz diyetteyimannecim diye bakabilirsiniz.