balannesiii Decetinky cokta sakınma bebeğini cık hava al biraz canım bende ctesi eşimin iş arkdasları cocukları flan kahvaltıya gittim hepimize değişiklik oldu bence cık sıkı giydir koy arabasına temiz hava bile iyi geliyor inan♥️
balannesiii Decetinky benim oğlum evden cıkmadıgı halde hastalandı canım domuz gribi değildi şükür ama hiç birimiz hastalanmadık o nasıl hastalandı nasıl geçti bilmiyoruz😏
Smyrnaasimrani Decetinky ben çıkıyorum kızımla 4.5 aylık Ankaradayiz sürekli kar var ama iyi giydirdikten sonra hasta olmaz insanları yanına yaklastirmayin yeter
Ozlemm35 Benim bebeğim.de 45 günlük...Dün anneme bıraktım eşimle sinemaya gittik biraz gezdik...Nasıl bunaldıysam kızlar evden çıkarken spor ayakkabının içine çorap giymeden çıkmışım ahahahaha 😂😂😂😂 Çocuklar gibi hoplaya zıplaya gittik eşimle...Ayyy dedim asla unutmayacağım bugünü eşime...Çorap giymeyi unuttum yaaa ahahahah 😂😂 saatler sonra fark etmemin de cabasi 🤦🏽♀️😂
Kybele Çocuklar hastalığı asıl evde kapıyor, avm tabiimi olmaz daha küçük ama en azından nezih bi yerde (gerekirse açık alanı bulunan) bi cafede bi kahvaltı, kahve size de bebeğe de çok iyi gelecektir. Evimizdeki hava dışarıdaki havadan daha pis.
-erCansu- Decetinky hasta olacak salgın var soguk var bilmem ne diye 1 ay annemlerin ve komsu disinda disari cikartmadik okadar dikkat ettim sonucccc evde hasta oldu 😤 yani olacagi varsa her turlu oluyo ol
Lwyrmom Decetinky bende aynı durumdayım bebeğim 2 ay 13 günlük. Bilerek evden çıkmıyorum salgınlar malum. Belki üşütmek neysede salgından korkuyor insan. Ara ara çok bunaldığım oluyor ama bebeğime bakarak severek aşmaya çalışıyorum. Yaz gelsin bol bol gezeceğiz inşallah 😊🤲🏻
Nursma Decetinky kızım 3.5 aylık eşimin ailesi, kendi ailem, hastane dışında bir yere gidemiyorum evden çıkıp başka bir eve giriyorum sürekli 4 duvar arasındaym. Doğumdan önce çalışıyordum bu durum beni de çok zorluyor. 🙄
ballilokmaninannesi @Decetinky yani bende dinlemedim kimseyi çıktım gezdim bebeğim iki aylık şuan ama geçen hafta bir hafta hastanede yattı kızım boğmaca ve rota virüsünden çok zordu gerçekten şuan gözümden sakınıyorum ama bence gezip tozmaktan soğuktan değil kalabalık ortamlardan hasta oluyor çocuklar şimdide cıkartırım ama kimseyi yaklaştırmam biz bile tamamen iyileşene kadar maskeyle yaklaşıyoruz yani diyeceğim çıkın gezin ama bir Allah'ın kulunu yaklastirmayin hava almak bebeğinizede iyi gelicektir en azından beraber yürüyüş yapabilirsiniz soğuk değil insanlar hasta eder
Mom563 Decetinky benim kizim da öyle ama biz doktor tavsiyesi ile meme+mama gidiyoruz gerci kizim uyumak icin bile meme istiyo. Gitmeden emzirdim iyice altını falan temizledim uyuyacak kivama geldi öyle çıktık. Kaynanam uyaninca aradi uyandi mama vereyim mi diye zaten pek merakli mama vermeye sütüm yetmiyormuş bu apayri konu neyse verme eve geliyoruz dedik uça uça geri döndük eve. Ama bes dk daha geciksek verecekmismis mamayi hazirliyormus. Daha da birakmak istemiyorum
Anneacemi Decetinky bende aynı durumdayım bizim bide bebek arabamız yok henüz bu hafta sonu gelcek inşallah 😩geldiği an çıkcam. Evime yakın oturan Bi arkadaşım var ona gidiyorum ara ara evime misafir falan çağırıyorum çok iyi geliyor sende dene bence canım insan yalnız kaldıkça kafayı yicek gibi oluyo
mavi1balon Decetinky en azından arabasına koyup bı market turu yapın çok kalabalık ortama girilmedigi sürece mikrop kapmaz