Kızlar bir şey danışmak istiyorum size . Dün bebeğimi 3 aylık kontrolüne götürdüm. Hatta devlet hastanesinde hemen bakıp yolluyorlar diye özele götürdüm bu sefer. Benim sorum şu muayene ederken , artık yatmak istemiyor çevreye bakmaya başlamış oturtmaya başla annesi dedi. 3 ay için erken değil mi ? dedim . Hayır değil dedi. Kafasını da tam anlamıyla tutmaya başlamadı zaten . Başına gelen var mı ? Ya da 3.ay da doktora götürmeden oturtan ? Kafam karışık 🤷🏻♀️