Acemimommm icra dairesi zaten aramaz. İcra dairesinin ceza dosyalarıyla işi de olmaz. İcra dairesi,savcılık,mahkeme kesinlikle vatandaşı telefonla arayarak hakkında dosya açarım diye tehdit ederek para istemez. Bunlar sizinle resmi tebligatla iletişim kurar. Polis arayabilir ama o da para istemez. Sizi emniyete ya da mahkemeye çağırmak için arar. Uzun uzun telefonda konuşmaz. Mesela hakkınızda şikayet oldu diyelim ifadeye çağıracaklar telefonda ‘ben a karakolundan arıyorum hakkınızda şöyle bir şikayet var buraya gelip ifade vermeniz gerekiyo’ der uzatmaz. Bir daha başınıza gelmez umarım ama gelirse bunları hatırlayın hiç panik olmayın.