Avukat olan varsa acil yazabilir mi başımda çok ciddi bi iş var. Kısaca buraya yazayım…
Beni bir numara aradı yasaklı bir ürün almışınız hakkınızda savcılık işlem başlatacak eğer şuan 35 bin atarsanız hakkınızda işlem başlamayacak ama atmazsanız soruşturma sürecine gireceksiniz deniliyor. Dolandırıcı mı yoksa böyle bir durum var mı?
Ben 4 yıl önce bir ürün almıştım ve bunun satışı yasakmış. Bu ürünü alan herkes hakkında soruşturma başlatılmış olabilir mi böyle birşey??