canimoglum53 mamayı sadece ilk gün verdim hastanede. İlk 1 hafta ememedi sağıp şırıngayla verdim. Hiç 120 ml çakmıyordu bende 2 saatte 1 sağıyordum iki göğsümü 120 olmadı hiç 100 ml anca çıkıyordu .çok üzülüyordum sonra arandığında verdim saatte 1 de oldu 2 saatte birde ama hiç dolu değildi göğüslerim doymuyor diye ağlıyor sanıyordum. Doktora gittik ayını bekleyelim dedi takviye işini o zaman konuşalım dedi. 1 ayı dolduğunda çok güzel kilo almıştı.Ancak kilodan anlaşılıyor yetip yetmediği. Sağlığında az Çıkar yeteri kadar kilo almamıştır o zaman tabikide mama takviyesi yapın.