Kisirvetursu geçenlerde kullandım ilk kez eşim eczaneye emzirdiğimi söyleyince postpill one diye bir marka vermiş eczacı. Yaklaşık 500 tl . Onu içtim 8 saat emzirmedim 8 saat sonra gelen sütü de sağdım vermedim. İkinci sütü vermiş oldum. Ama adet düzensizliği yaptı o ay içinde 2 kez adet oldum