9.5 aylık bebeğim var.İlk iki ay herşey normaldi ikinci ayında laringomalazi teşhisi kondu hırıltı zor nefes alma vardı.4.5 ay civarı geçti çok şükür.6.ayinda ek gıdaya geçtim bı kaç iyi ilerledik maşallah iştahlı bir çocuk yiyor ama ne versem nefes borusuna kaçıyor 6.ayindan beri su , şurup versem bile nefes borusuna kaçıyor.8.ayinda hastalık pik noktasına ulaştı.9.ayinda bir tık azaldı çok şükür.Halen ara sıra nefes borusuna kaçar sık olmasa da.
Geceleri uyku düzenimiz vardı 2 3 saatte bir kalkar emzirir yatirirdim.Şuan kaç aydır geceleri 50 defa kalkıyor 🤦🏻♀️ Emziriyorum indiriyorum yerine maks 30 dakika sonra yine kalkıyor.yine Emziriyorum indiriyorum döngü sabaha kadar böyle devam ediyor.sabah 6 da en geç ayakta.bunlara da okeyim uykuyu sevsem bile uykusuz dayanabiliyorum bir şekilde.Ama gündüz sürekli peşimde lavaboya gidemiyorum gitsem sanki evin içinde dövüyormusum gibi çıkana kadar ağlıyor.Su almaya gidiyorum ağlıyor yemek yapıyorum ağlıyor yanında oturuyorum yine ağlıyor vallahi yıldım artık.Ne yapsam bilmiyorum doktora da götürdüm bir yeri ağrimiyor.Şuan bunlari yazınca bile ağlıyor.Allahim yardımcım olsun lütfen bu süreç geçsin..🤲🏻