Çok merak ettiğim bir konu belki size saçma gelebilir ya da cahilce kalmış olabilirim bilemiyorum 😂😂 Ben protez tırnakları çok beğeniyorum kalıcı ojeleride öyle bakımlı güzel tırnaklar çok hoşuma gider kendim de oje sürüp tırnak uzatmasını seven biriydim ama çocuk olduktan sonra uzatmayı bıraktım 😂 Neyse merak ettiğim konu bu kalıcı oje ya da protez tırnak yaptırınca abdest olayı nasıl oluyor tırnak altta kaldığı için su değmiyor diye biliyorum e su değmeyince abdest kabul olmaz diye biliyorum ama yaptıranda bir çok insan var acaba bu nasıl oluyor abdest kabul olur mu olmaz mı sonuçta bugün takılınca yarın çıkmıyor biraz kullanıyor o sürede illa abdest gerekir 🙈