cbnna benim bebeğimin de sadece anne sütü alırken 4 aylıkken 9 gün kaka yapmadığı oldu, 9. gün yaptı. 8. gün doktora götürdük, elle muayene ettiğinde ele gelen bir şişlik olmadığı ve bebeğin de keyfi yerinde olduğu için endişelenecek bir durum yok dedi. Son iki gün zeytinyağı içirmiştim doktor tavsiyesiyle. 6 aylıkken yani ek gıda başlangıç sürecinde de tekrarladı, bu kez 8. gün Dulcosoft verdim, ertesi gün yaptı.