elfmrl123 bize doktorumuz kesinlikle yağ sürmememiz gerektiğini söyledi. Yağ aksine arttırırmış.
Konak olduğu dönemlerde sebamed şampuan aldım. Banyo sırasında (şampuanlı iken) konak tarağı ile taradım.
Banyodan sonra da şu bit tarakları oluyor ya onunla taradım. 2-3 yapmada geçti.