Merhabalar oğlum 1 yaşından beri kullanıyor doktorumuzun yönlendirme şekli balık yediği hafta vermeye gerek yok diğer günler haftada 3 kere 1 tatlı kaşığı ( pazartesi , çarşamba , cuma şeklinde veriyor) birde hastalandığı zaman , antibiyotik kullandığı zaman verme demişti