Gamzeemre Bebeğim hafif pişikti hep krem sürdüm ama mantara dönmüş sanırım küçük sivilcrlerden bir sürü var poposunda mantar için travazol alsam iyi mi bebeği böyle olup şu iyi geldi bunu kullan diye tavsiye verecek olan var mı
nebiha Gamzeemre mantarmı bilmiyorum ama netten baktığımda bu durumda doktora giden çoğu kişiye hamazinc vermiş doktor bendede vardı direk kullandım
araskusum nebiha benim bebeğimde pişik olduğunda doktora gittim henüz mantar olmamış ama eğer olursa diye hamezinc yazdı