Geceleri 2 saatte bir kalkmaya başladı. Neden olabilir sizce? 4-5 kere emziriyorum emzirmeden uyumuyor. Bi kaç uyanışında yatırıyorum hemen ama diğer uyanışlarında emmek istiyor. Dün gece 4 kere emzirdim. Normalde geceleri daha rahat geçerdi uyurdu. Gündüzleri de 30.dk da uyanıyor ne yaptıysam uzamadı. Tavsiyeleriniz neler?