Aminehumamoms tatil alacaksın satış acentalarına gidin derim. İnternetten veya çağrı merkezinden aldığınız zaman bir sorun olduğunda muhattap bulamıyorsunuz bulsanız bile sürekli farklı kişilere dert anlatıyorsunuz. Benim eşim ets turda çalışıyordu sürekli netten telefondan tatil alanlar eşime gidiyordu sorunu çözsün diye haliyle de eşim nerden aldıysanız orayla görüşün diyordu.