SeverusSnape Kızlar bebeğim 6 buçuk aylık ve emziriyorum, dün akşamdan beri 20lik dişim ağrıyor, iltihap akıyor sanırım. Gargara alacağım, bu iltihap süte geçer mi ve bebekte de iltihap çıkar mı?
Esracm SeverusSnape zannetmem canim sıkıntı olacağını 3 aydan sonra tedavi olunabilir demişti doktorum
SeverusSnape Esracm teşekkürler cevap için canım. Hem doktora gittim, hem de kızımın doktoruna ulaştım konuştuk. İltihabın kana karışması için ileri derecede apse olması lazımmış. Çok şükür benimki apse yapmamış, önlemi aldık :)
SeverusSnape Guguk çok teşekkürler, sadece gargara kullandım emzirdiğim için. Bi süre sonra iltihap aktı, emzirme süreci bittikten sonra tedaviye başlanacak tüm dişlerim için. Ağrı olursa sadece parol alabilirsin dedi doktor.
Guguk SeverusSnape antibiyotik veriyorlar emzirirken diye biliyordum :( inşallah benimki de hafifler kendim tuzlu karbonatlı suyla gargara yapıyorum
SeverusSnape Guguk çok geçmiş olsun size de, doktora gitmeden önce ben de tuzlu gargara yapıyordum. Antibiyotik bana önermedi çok ilerlememişti şişlik yoktu ama iltihap aktı gargaradan sonra. Çok kötü diş problemi☹️
Guguk SeverusSnape gerçekten öyle diş ağrısı çok zor bir de benim gömülü 20 lik dişimde enfeksiyon ve ağrı. Bakalım inşallah gargara iyi gelir
SeverusSnape Guguk aa gömülüyse daha da zor belki size operasyon veya farklı bi tedavi gerekebilir. Benim 20lik dişim çıkmıştı, çıktıktan sonra ağrı oldu ve iltihap yaptı. Şişlik olmadı ama diş etimde aşırı hassasiyet ve iltihap tadı oluştu. Tekrar çok geçmiş olsun🙏🏻
Guguk SeverusSnape gömülü ve çekilmesi imkansızmış içinden sinir geçiyor :( neyse ki gargara iyi geldi umarım tamamen geçer de :( size de çok geçmiş olsun 🙏