Ygtoglm-- bende öyleyim nedenini bilmiyorum ama son zamanlarda sürekli ölecek gibi hissediyorum eşimi tembih ediyorum bak ölürsem şöyle yap böyle olsun falan diye, defter yazmaya başladım çocuklarıma okurlar dıye, sanki göremeyecek gibi hissediyorum büyüdüğünde beni, Allâh korusun ama bende hep yanlız ölmekten korkuyorum, arkamda bırakmak istemiyorum emanet edecek kimse yok, naparlar bensiz. Kimse benim gibi sevemez koruyamaz diyorum. Rabbim uzun ömür versin diye dua ediyorum evlatlarımı büyütüyüm kimseye muhtaç olmayacak yaşa getirdikten sonra alsın emanetini inşallah başka duam yok kendim için 🙏😟