alexab [https://mutluresim.com/images/2025/02/11/1dEs0B.png] Selam kızım 14 aylık bıngıldağının üstünde 2 tane sarı leke var konak değil. Doktoruna yazdım henüz cevap vermedi , bilgisi olan var mı?
alexab Umay-gmz bu hiç konağa benzemiyor ya ben de ilk konak sandım baktım yani hiç yoktu ilk doğduğunda konak oldu geçti birdaha olmadı 1 sene sonra sadece bıngıldağın üstünde görünce ne olduğunu bilemedim. Bıngıldağı henüz kapanmadı.
gokcemm11 alexab benim kızımın kafasında da var böyle sarı renk tam bıngıldak üstünde değil ama ben konak diye düşünüyorum
Umay-gmz alexab başka ne olabilir ki mantar filan mı,bnmki 9. Ay da kapandı, doktor yazınca bize de yazın merak ettim