Aysgl_clk12 Akşam bir test yaptım bir şey yoktu sabah kalktığımda silik çizgi gördüm böyle olup hamileliğini öğrenen var mı acil lütfen
mommmmy Ben 🙈 iki hamileliğimde de test ilk başlarda boştu birinde yarım saat diğerinde ertesi sabah çöpte bakmıştım silik çizgi çıkmıştı. Çizgiyi gördüyseniz kan verin derim
Aysgl_clk12 mommmmy çok teşekkür ederim 5 gün geçti hala olmadım son günlerde mi oldu acaba diye düşünüyorum açıkçası
mommmmy Aysgl_clk12 muhtemelen. Ben kan testi verdiğimde 21 çıkmıştı beta değerim daha 2 haftalık falan demişti doktor .
zerda_arven Aysgl_clk12 bugun 5 gün geçti olmadım çok stresliyim 2 gün önce test yapmıştım negatif 10 ay 6 günlük kızım var çok korkuyom ama korunuyozda neden böyle oldu anlamadım