gokcemm11 aynı durum bizdede var oğlum 3 aylıkken farkettik bir süre öyle devam etti sonra kaşımaya başladı ve vücudunda artış gösterdi kulak arkası boyun altı ve yüzünde de arttı hastaneye gittiğimizde atopik egzama olduğunu söylediler yanı sıra birden fazla besin alerjisi çıktı o süreçte bilmeden tükettiğim için emince çocuğa geçtiğinden iyice artış göstermişti . Şuan 7 . İçinde halen devam ediyor kızarıklık kullandığımız kremle sönüyor duşta vücuduna yeşil sabun kullanıyoruz saçları içinde sebamedin şampuanı böyle bir süre devam edeceğini söylediler sıcakta tutmayın ortamı veya kalın giydirmeyin terleyince bire bir kızarıklık artıyor . En iyisi bir götürün içinizde rahat eder Allah korusun öyle bir durum varsa erkenden tedbir almış olursunuz .