Zehra-kmt Günaydın kızlar Emzirmeyi kestim ama göğüsüm aşırı derece şişti sütü sağdım ama bu süt ne zaman kesilir maksit olurum diye korkuyorum da sürekli böyle sağmak zorunda mı kalacağım sizlerde böyle olan var mı
aysebb Zehra-kmt Hayır sağım yapmayın mecbur dayanacaksınız. Ilık duş alın masaj yapın rahatlamaya çalışın. 1 haftayı buluyor sancının azalması sabretmek gerekiyor. Sağmamak lazım
Zehra-kmt aysebb aysebb deneyeceğim ama ağrısı dayanılacak gibi değil göğüsüm taş kesiliyor inşllah sonuç alırım
balkizlar Zehra-kmt sütü kesiyormuş doktorlar öneriyor.. sağmayın demişler ama az az sağmanız lazım youtube da falan videolar oluyor doktorlarım bi bakın isterseniz