yagizinannesi0606 Avukatım, ( hukuki yönlendirme içermez) şahsi görüşüm yüzde 95 boşanma sırasında ve sonrası velayet annede kalır. Daha bebek çok küçük. Bu arada babaanneyi anne bilmek sağlıklı bir durum değil, çocuğa ileride kimlik bunalımı yaşatır, lütfen kim olursa olsun bencillik yapmayın, iyi bir insan olmayabilir ama küçüğün annesi o. Bebeğin annesine de ihtiyacı var. Kendi rızasıyla velayeti babaya vermesi gerekiyor, o şartta bile hele dediğiniz gibi hiç görmemek birkaç gün bile göstermemek imkansız. Lütfen bir boşanma avukatıyla görüşün.