TalentedMom Merhaba Kızlar; Kullandığınız kafeinsiz çekirdek kahve ve Türk kahvesi içtiğiniz marka var mı yumuşak içim olsun istiyorum önerilerinize açığım
Deletedmom_220 TalentedMom kafein siz kahve varsa bende içerim 🌸 ama en yumuşak içimi bence dibek kahvesi
bendenbirtanedahayok TalentedMom nescafe gold var kafeinsiz tchio almıştkm acı geldi gold daha yumuşak
TalentedMom Deletedmom_220 kahve dünyasının var kafeinsiz Türk kahvesi ama çekirdek kahve de hangisini tüketiyor isunuz mersk ettim dibek de çok hafif 😀
TalentedMom ayisit Mehmet efendiyi içemiyorum bizim Necati kahve var çok güzel ama kafeinsizi yok Malesef