Fazla geliyor olabilir,doymazsa tepki verip ağlar zaten.Reflu de olabilir,yediği fazla geliyor da olabilir, üşütmüş de olabilir.Benim 6 aylık 3 ölçeği bitiremiyor bile.Sut şeklinde cikarmissa sindirmemistir henüz,kesik süt gibi kusuyorsa sindirmeye başlamış demektir.Beslenmeden sonra yarım saat kadar yatirmayin!