aysemv benim bebeğim de 40 günlük ileriden gidiyor anne sütü arada bir gece uyumadığında 30-40 ml mama veriyoruz ama doktorum çok güzel dedi hiç kan şekeri falan demedi, bazen doktorların çok abarttığını düşünüyorum her bebek aynı olamaz ki genetik çok önemli bende eşimde çok iriyiz bebeğimiz nasıl cılız olabilir ki