Evde baktırmak istemek, çocuğu gidip gelme ile uğraştırmamak önemli tabi ama eğer uygun biri bulunamıyorsa, illa evimde bakılmalı kıstasında ısrarcı olmamak gerekiyor.
Çünkü çok güzel bebek bakabilecek kadınlar var ama onlar da bazen eşlerinin kısıtlaması sebebiyle yabancı bi evde çalışamıyorlar. Gerçekten güvenebileceğiniz biri olduktan sonra bence bakacak kişinin evinde de bakılabilir.
Onun dışında yemek, temizlik vs beklememek gerekiyor. Çünkü biz kendimiz bakarken de bazen yemeği, işi yetiştiremediğimiz oluyor. Hesap verecek kimse olmadığı için bizim için sorun olmuyor ama bakıcı ile yemek ya da temizlik de yapılsın diye anlaşırsanız illa ki üstünde bir baskı olur.
Kriterlerinizi gözden geçirirseniz belki daha kolay bulabilirsiniz.