idilknur Şöyle bişey , uyku eğitimde duymuştum.Bebeklerin biyolojik saatleri var.O saatlere göre vücutlarındaki hormonlar salgılanıyor.Mesela akşam 18:30:20:30 arası melatonin uyku hormonu salgılanıyor vücut ısısı düşmeye başlıyor uykuya hazırlanıyor.20:00-00:00 arası en derin uyku , 00:00’dan 3-4 e kadar derin uykudan hafif uykuya geçiş yapıyorlar ve 6-7 arasında kortizon hormonu yani stres hormonu salgılanıyor uyanmak için. Yada gündüz çok uyumuştur o saatlerde de acısını çıkarıyor olabilir.