tinimini_mom [silindi] o zaman sıkıntı yoktur bence ya. 1200 çok normal değer. En düşük kaç seyrinde gidiyor
[silindi] tinimini_mom 1200 bir kere oldu canım. Daha önce de konuştuk biz seninle. Şu an değeri düşük 350.
tinimini_mom [silindi] bizim eylülde hasta değilken 1400 idi. Doğumda falanda normaldi. Küvezde kalmıştı o zaman ölmüşler. Ekimde hasta oldktan snra 250e düştü dahada çokmadı işte
tinimini_mom [silindi] ya öyle mi aynıyız o zaman. Doktor nedenini anlamak için genetik test dedi artk ya
tinimini_mom morkoc7575 hangi doktora gidiyorsunuz aslı doktora giditorum ben. Evet düştükten snra yükselmedi. 400-300-250-350-290 şu an. Sanırım 8-9 kere gittik bugün en son genetik tesr alınsın dedi
morkoc7575 tinimini_mom ben dün sonuç için aslı hocaya gittim. Beni biraz aydınlatırmsınz dedim. dedi yükselmesini bekliyoruz yükselmezse kademe kademe ilerlicez dedi siz ne zaman ilik testi vericeksiniz?
[silindi] mutlukoala Ben zaten bütün süreci biliyorum. Bir senede ezberledim her şeyi. Sadece West testini görünce merak edip sordum. Teşekkürler 😊
mutlukoala [silindi] evet sizin süreciniz bulanık değil viral baskılanma muhtemel enf geçmişi var geçmiş olsun ne demek
[silindi] tinimini_mom Sizinde daha önce normal ise. Geçirdiği enfeksiyona bağlı viral basklılanma olabilir. Çünkü bizimde yoğun enfeksiyon sonrası düştüğünü düşünüyorlar. Genetik, temiz çıktı zaten.
tinimini_mom mutlukoala evet doktor söyledi hepsini aylardır ya. Lösemi değilde kemik iliği yetmezliğinden şüphe ederiz böyle uzun süreşi düşüklükte o yzden araştırmayı derinleştirelim dedi 4 ay işte
tinimini_mom [silindi] genetik inşallah bizimde temiz çıkar ya inşallah umudum duam o yönde. Zaten haftaya genetik vercek 2 ay snra açıklamcakmış. 1 ay snra yine hematologa gidicz aama
[silindi] tinimini_mom Evet o süreçte kan vermeye devam ediyorsunuz. Temiz çikar. İçinizi ferah tutun. Birde tek değer ile lösemi denilemez. Doktorumuz bu şekilde açıkladı.
tinimini_mom [silindi] yok bizede öyle dddi ama ihtimal dedi genetiğe bakılcak ama sizin için tehlikeli olan o değil kemik iliği yetmezliği tehlikedi dedi Allahım korusun
tinimini_mom mutlukoala ivig size olmaz dedi immünoloji ile alakalı o dedi. Biz immünolojiye gittik temizdi o igler falan
tinimini_mom mutlukoala inşallah ya Allah razı olsunmm siz doktor musunz peki çok kıymetli konuitunuz valla
mutlukoala tinimini_mom kimliğim gizli kalsın ya 🤭🤫 siz bana yazın ama yine burdan ben de takip etmek istiyorum süreci
tinimini_mom morkoc7575 ilik demedi henüz. En son o dedi. Bugün genetik teste yönlendirdi artık. Doçent doktorda vardı acaba ona mı alsam ramdevu diyede düşündüm ama aslı hocada sakin ilerliyor