Hanımlar Ankarada bildiğiniz iyi bir jinekolog var mı ? Dogum yapali 40 gün olacak dikişlerimde açılma oldu devlet doktorum kendi kendine kapanır orası dedi ama bugün kan geldiğini gördüm. Aynada baktım sanki kıpkırmızı olmuş içinden et çıkmış gibi kapanmış biraz ama o kırmızı et gibi olmasına anlam veremedim temiz ve kuru tuttugum düzenli pansuman yaptığım halde. Acaba kapatırken öyle mi görünüyor bilemedim. O yüzden iyi bi doktora görünmek net bilgi almak istiyorum. Tavsiyeleriniz var mı?