Arkadaşlar ben yıllar önce yumurta büyütme ve çatlatma iğnesi kullandım . Sonra aşılama ile hamile kaldım ikinci düşünüyoruz ama olmuyor. Bu ilaçları kullandıktan sonra benim memede iyi huylu kitle vardı bayağı büyüdü . Tekrar yumurta büyütme ilacı kullanmak istemiyorum . Adetten sonra yumurtalar buyuyunce Sadece çatlatma iğnesi kullanan var mı bu şekilde tedavi olan varmi