mihriiican yaa kıyamam. Çok şükür iyileşmiş. Benim bebeğimde 10 taneye yakın tahlil verdim kan,kaka , antibiotik sonrası yarana bilecek bir enfeksiyon mu ne varmış ona bakıldı salmonella falan hepsine bakıldı hepsi normal geldi. Bu gün 8-9 mu artık bilemiyorum gün oldu ilk güne nazaran iyi gecede çünkü 4-5 kez yapıyordu toplamda 9-10, görüyordum şimdi 5-6 kez oluyor zamanla her halde toparlanır emzirmeye korkuyorum. Burnunda tutukluk hiss ediyorum bide ara ara kuru öksürük doktor öksürüğü tükürüğe bağladı ama ne bileyim .kendim desen 56 kilodan 48 düştüm doğumdan sonra çok zayıfladım. Psikolojik olarak çökdüm bebeğim uyusa bile ben uyuyamıyorum inşallah tez zamanda iyileşir.