pskmerve emerek uyumaya alıştıysa memeden ayrılınca uyanıp ağlıyor olabilir. Benim oğlum da öyleydi, uykuya dalıp memeden ayrılınca uyanır tekrar meme görünce uyurdu. Mama takviyesi alan bir bebek bu arada ek gıdasını da yerdi yani aç olma ihtimali yok. O aylarda ben de dahil bütün arkadaşlarım aynı şeyi yaşadık. Hatta seni korkutmak istemem ama bu memeyi bırakana kadar devam etti 😃