hatice_42 ben şimdi başladım 19 aylık iki gğndğr zorluyo beni ama kbugun 3 defa çişini yaptı tuvalete kakasını yaptı 1 defa ama ögrenmeye başladı şükür bugun daha iyi çiş diyo ama yetiştiremiyorum daha zaman var diyorum ama önümde 1 haftayı gözden çıkardım çünkü çocukların bi alışma süresi var onu göze aldım