Kızlar oğlum 11 aylık uyku sorunumuz var uyku eğitimi aldım işe yaramadı zaten uyuyan bi bebek sadece geceleri sürekli kalkan ve sanki onu dövüyormuş gibi ağlayarak uyanması bıktım artık insan uyumaz mı gündüz de böyle toplasan iki saat uyumuyor uyutmadığın sürece asla uyumaz . Gerçekten kötü haldeyim ne yapıcam bilmiyorum sorunumuz şiddetli bi şekilde ağlayarak uyanması gece 10 kere yapıyor kaç yere gittim hiç görmedi verdiğim paraları yeter ki uyusun diye ama yok bizim de psikolojimiz bozuldu iyice napıcam ben bana akıl verin ilaç milaç işe yaramıyor uyku ilaçları kullandım dpktorun yazdıklarını sadece uykuya geçişi kolay sağladı gece uzun uzun uyumasını değil