Benim de her kış böyle oluyor. Kuruluğa bağlı egzama maalesef. Kışın cilt daha çok kuruduğu için böyle oluyor.
Gövdem ve kollarım da çok kaşınır, bacaklarım da kaşıyınca pul pul olur. Eller sürekli suya girdiği için daha kötü oluyor. Çok çok iyi nemlendirmek gerek. Ama eller bu hale gelince nemlendiriciler ve kremler de çok yakıyor maalesef 🥲