marsi Aşırı sinirliyim ya gerçekten 😭 o kadar sordum doktora hocam bakın ben paraben içerdikleri için çürük oluşturduğunu düşünüyorum kaç kişiden duydum tedirginim mecbur muyuz bunu kullanmaya dedim evet dedi dişleri demir ilaci çürütmez dedi. Ya kafayı yiyecem artık on üst disi kararmaya başladı kızımın ya . Ferifer kullanıyorum şu an ferrum ve Başka bir ilaç daha denedik ishal yaptı. Ya kızlar daha önce de hep bestiron kullandim yok bu kızın demiri yükselmiyor kahvaltıdan hemen sonra veriyorum sonrasında mandalina ya da portakal suyu beye kendisini yediriyorum içiyorum. Sonrasında su içiyor sonra fırçalıyorum. Ben nerde hata yaptım ya
Mommyhann marsi bizdede aynı durumu yapmıştı ben exstra ogluma pekmez veriyordum meyvesuyu gibi yapıp o işe yaradı bizde kendimdede demirim düşük ilaç alıyorum ama 2 günde bir pekmez de tüketiyorum cok faydasını gördüm
marsi Ne kadar dikkat etsem sorun yaşıyorum. Bıktım usandım artık bu yaşta çürük ne demek ya 7 yaşına kadar lazım bu dişler ya geçen bir haber okudum çürük dişleri yüzünden genel anestezi alan çocuk çoklu organ yetmezliği yüzünden doktor hatası üzerine vefat etmiş ya
Ebrulimomm Ben de çürüttüğünü düşünüyorum , ferrum vermişti doktorumuz ama bir süre sonra üst dişinde siyahlık oluştu yani leke mi çürük mü net bilemiyorum ama bir şey yaptı yani bıraktım kullanmayı ondan sonra ama o görüntüsü tabiki kaldı öylece
nilsupandr Bizim de alt 2 dişte siyah siyah duruyor doktorumuz leke dedi ama resmen çürük fırçalamaya geçer dedi ama nafile
marsi AnaKuzusu34 Ya kuzum istemiyorum lekelenme de olsun valla şaştım kaldım o lekeler geçmiyor ki kuzenimden biliyorum simsiyah dişler ile oynardı bizimle gülünce dalga geçerdik. 🤦
AnaKuzusu34 marsi kim ister ki benim de kızımda var dişleri fırçalıyoruz ama azaldı ama henüz bitmedi. Ben demir ilacını kestim o yüzden
-sevimlipolyanna- Şırıngayla vermeyi denediniz mi. Bizde ferifer kullanıyoruz bu zamana kadar hep bi şeylere katarak yedirdim çünkü asla içmiyordu şimdi yeni yeni şırıngayla vermeye başladım dişlere de temas etmiyor o yüzden bizde leke olmadı