Hayırlı geceler kızlar 💜
Kızım 40 günlük doğduğundan beri gaz sorunumuz var geceleri hiç durmuyor ağlıyor. Eczanecimiz bu damlayı tavsiye etti aldık bugün. Günde 1 defa 20 damla şeklinde verin dedi öyle verdim ama kızım içtikten 5 dakika sonrası kustu neden olur bilen varmı? Normalde de kusar enzirdikten ama bu sefer daha sık kusmaya başladı normal mi?