Bebeğim 3 ay 12 günlük 4 gündür çok huysuz ayaktayım hep neyi var anlamıyorum bir yere bırakıyorum ağlıyor bazen emziremiyorum bile ayakta emziriyorum kalça arası biraz pişik her değiştiğimde krem sürüyorum sık sık da değiştiriyorum ondan değildir diyorum kakasını yapmaya çalışıyor ondan mı ne bilemedim başına gelen var mı??