23 aylık erkek bebeğim var. Bazen sinirleniyor bize vuruyor güzelce anlatıyoruz , yanlış canımız yanıyor yapmamalısın diye ama daha çok yapıyor. Bazen de tepkisiz kalmaya çalışıyoruz kısa süre vuruyor fakat tam olarak bitiremedik vurma davranışını. Neden böyle oluyor bilmiyoruz bugün arkadaşına da gelmiyor diye vurmuş çok üzgünüm maalesef. Dil gelişimi iyi sayılır tam anlamıyla konuşamıyor tabi ama derdini anlatabiliyor, derdini anlatamadığı için olduğunu sanmıyorum. Önerilerinizi bekliyorum. 🙇🏼♀️