Telefondan ya da int üzerinden hesabı açtırmanız lazım önce, altın hesabını. Ya da şubeye gitmeniz gerekiyor. Sonra da ne kadar almak isterseniz o kadar alıp birikim yapabilirsiniz. Bence en güzeli internet ( banka) hesabı kullanmak, ben faturalarımı bile ordan ödüyorum. Şubeyle işim pek olmuyor. Sizin altınlar da varmış onu da okudum da şimdi tabi onları hesaba yatırmak İçin şubeye gitmeniz şart. Ya da paraya çevirip, hesabınıza yatırıp parayı, ordan yeniden alabilirsiniz. Şube size taktik verir