firdevsdila merhaba genel yorumları okudum oğlum şuan 3 yaş 3 aylık ilk teşhis 5 buçuk aylık hamileydim böbrek genişliğinden down sendromlu dediler karnından sıvı alıp yüzde 99 sonuç öğreniriz dedi doktor ama bebeğe zarar verme durumu oladabilir olmayadabilir sorumlulugu kabul ediyomusun diye sordular yaptırmadım hani test sonucu heyet falan istemezsen alabiliriz dediler dedim gerek yok öğrenmek istemiyorum doğumda çıkar başım gözüm üstüne ne gelse Allâh tan dedik neyse özele sevk ettiler ordada dedi doktor böbrekleri geniş bu çocuk down sendromu işte ultrasonla bakıyor bi dakika kalbi durdu falan dedi sonra atıyor falan böyle dalga geçiyor sanki neyse kontrol bitti karnına sakın masaj yapma sen seviyorum sanarsın bebeğini öldürürsun dokunma karnına gibi gibi saçmalık silsilesi neyse 7 aylık oldu başka şehir başka doktor baktı dedi ki böbrekleri gelişim geriliği olmuş ama şimdi ayına göre normale dönmüş gayet sağlıklı bir şey yok erken doğum yaptım evet böbreklerimiz sıkıntılı doğdu ama çok şükür maşallah hiç bir gelişim sorunu yok otizm denildi ondada yanlış teşhis konuldu yani anlicagin doktor doktor gezsende çok bişi farklı olmuyor çünkü kendilerince bu şekilde söyleniyor ama kontrol zamanları aydan aya geçtikçe gelisiminde problem olmazsa bi sorun yok çok şükür Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin sen gönlünü ferah tut buda bi sınavdır bakarsın yanlış düşünülmüş olabilir bende çok üzüldüm zamanında içim içimi yedi çok şükür 3 yaşına bastık Rabbim sağlıkla kucağına alıp sağlıkla analı babalı büyütmeyi nasip etsin içini ferah tut bebiş hisseder üzülme güzel annesi geçer bugünlerin elbet