@Audrey_ termostatı seyyar yaptırın hangi odada oturuyorsanız o odaya koyun dereceyide ayarlayın yani bizim kombide balkonda ve balkon açık ama tek sıkıntı termostat yok 🤣 yani termostat çok istiyorum bağlatmak ama eşim uğraşmak istemiyor bizim kombide en düşük 40ta yanıyor bide salon küçük oda yatak odası sabahtan akşama güneş alıyor ev sıcak oluyor aç kapa yapkakta istemediğim için mecbur 40ta yanıyor ve evde t-shirtle duruyorum