balkizim1 benim oğlum 1 yaşinda tam şu an tvyi açmıyorum yaninda da telefonla ilgilenmemeye calisiyorum bu biraz zor oluyor tabii,gittiğimiz yerde aciksa da dikkatini cekmesin diye oyaliyorum bilmeyen çocuk cok istemiyo da gözlemlediğim kadariyla bir kere başlayinca devami geliyor.