PrensSelim su an ben de biraz toparlansın belki sadece anne sütüne devam ederim diye düşünüyorum. İnşallah öyle olur. Moralimi bozmamaya çalışıyorum ama çevre baskısı ve emzirme danışmanları ile doktorun farklı yönlendirmesi kafamı karıştırıyor.
[bilinmeyen] asla öyle bir düşüncem Yok ki ben de mama ile büyümüşüm :) sadece süt varken az kilo aldı diye mamaya hemen başlanmalı mı, emzirme danışmanları ve doktorların savundukları farklı görüşler kafamı karıştırıyor ne yapmalıyım bilemiyorum. Bu arada benim bebeğim emdikten sonra ağlamıyor gayet güzel uykuya geçiyor. Bu da ilginç aç olsa ağlamaz mı? Ya da açken uyur mu? Bunlar benim merak ettiğim şeyler aslında net bi cevap bulabilsem ona göre bir yol çizerim