Bebeğim bir aylıkken sünnet ettirdik yan komşumuzun yaptırdığı yere yaptırdık adam eve geliyor 10 dakika da bitiyor işlem yani önce krem sürdü uyuşsun diye uyuşunca iğneyi vurdu canı yanmasın ağlamasın diye ayrıca dikiş de yok plastik bişey taktı 4. Gün kendiliğinden düştü o gün tekrar kontrole geldi adam bir krem verip gitti , az önce post açmış bayan 2000,2500 gibi rakamları gördüm şok oldum ben doğumdan hemen sonra kesilsin dedim ama şu hastanesi 1000 lira fiyat verdi vazgeçtim adam 500 liraya geldi üstelik calpol uyuşturucu krem fitil falan tüm ilaçları da ücretsiz verdi kendisi daha önce de Yeşilyurt Hastanesi'nde çalışıyormuş zaten belki birilerine yardımcı olur diye yazayım dedim yani 2500 gibi rakamlar çok fazla geldi bana